2 Mart 2010 Salı

birgünbugünhergünbirgün

*Bütün gün prova yapmak okulun sıkıcılığını azaltıyor bence.
*4 şapşal team olarak uzun süredir beklediğimiz film "Nine"a gittik.Beni biraz ciddiye alan gitmesin,Penelope-Nicole-Fergie falan gibi hatunları iç çamaşırıyla görmeye bile değmez.Paraya,zamana yazık.Oscar adaylığı şoke edici.Müzik de kostümde iğrenç.Ya da peki,git,ben anlamıyorum sinemadan!(gerçekten iğrenç,inan bak)
*Ayris'e acaip bir tütün geldi hediye.Arap tütünüymüş.Daha çok dal parçaları gibiydi.Tadı fena olmasa da dışarıdan o ne tütünü soruları aldık,biz de bilmiyorduk oysa.
*Ayris ve Fırat araç bulamayıp sokakta kalmışlar,duşta olduğum için telefona çıkmamışım.Sınıftan iki kişi(sözde yakın arkadaş)Kaan ve Ayberk(evet,onlar.isimde verdim)taksiyle geçip almamışlar bunları taksiye.Bu şaşırtıcı değil.İnsanlık.Sonra annem bıraktı eve onları.Bulum ailesi olarak haftaya da Haiti'ye gideceğiz.Çocuklar ölmesin!(Ayris ve fırat küçücük bir başlangıçtı bizim için.
*Yeah yeah yeahs-Runaway şarkısı çok hoşuma gidiyor.Gold Lion ı sollayabilen tek şarkıları bence.Yatıp kalkıp onu çalsınlar.Çok güzel.Herkese yolluyorum.Öyle güzel.
*Yarın ilk ameliyatımı olucam şu kısa hayatımdaki.Ceren gelecek.Sbah 8de hastanede kahkahalarımız çınlayacak.Çünkü biz çok gülüyoruz,yapacak birşey yok.Çaktırma,çok korkuyorum.3 buçuk atıyorum.Ameliyatta uyanırım falan diye.İnsanlar da gıcık gıcık saçmalama diyor.Annem bir çanta yapmış.sanki 2 ay yatacağım yoğun bakımda.töbee.

kısaca ööyle bir gündü.Filmin bana kattığı tek şey şu hayat felsefesi
"her günü son gün gibi yaşa"
Kim bulmuş o sözü ya!Bir de çok şairane,dahiyane birşey gibi 2010da çektiğin müzikalin şarkı sözüne yazıyorlar.Ne saçma bir felsefe(!),ne saçma bakış açısı.
bir boka yaramayan kişisel gelişim kitapları gibi.
Okuldaki rehberlik dersleri gibi.
Bak buna bile gerildim.
En iyisi uyuyim.

-Her gün bir gündür işte,geçmişi bil,önüne bak,o zaman o her gün güzel olur zaten,kasma kendini yavrucuuuuğum.ben de bunu diyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder