7 Mart 2010 Pazar

b

okan bayülgen'in programını izliyordum.
kendisi insanlara,genclerimize(ASDasdas)mikrofon uzattı ve soruyu cevaplamalarını istedi;neden gidersiniz ?neden kalırsınız?
ilk kızın cevabı:"çünkü ülkenin ne zor sartlarla kazanıldıgını biliyorum o yuzden kalırım"
işte beyinsiz bir toplum burdan cıkar.
sen gelecegini yuzyıl önce yapılmıs bir savasa mı baglıyorsun
insaoglunun olayı bu zaten,belli topraklarda düzen kurmak için savasıyorlar.
zaten asıl problemimiz koluna kemal atatürk yazdıran ve facebooka atatürk resimleri koyarak "vatan millet hobarey"imajını TÜRKÜZ haline getirmek.o dövmeli kolları şişirerek gidip milleti dövmek sıkıştırıp falan.
sanırım insanlar politikayla ilgilenmekten kacıyor.
etrafta "akp gitsin" diyip duruyor.
bu bakıs acısını da anlamıyorum.
akp dıs ekonomiyle ilgili iyi seyler yapıyor.ha buradaki iç sorunları düzeltemedi.kürt acılımını da hiç beceremediler.zaten tayyip dingil ona yapacak hiçbirşey yok.
politika mevzusu karısık.
özal mesela özelleştirmeleri yapmıs,kalkındırmıs bişiyleride kapitalizmin kazıgını oturtmus herkesin götüne.krizler falan.
bizim jenerasyonun yarısının aile kücükken acaip zenginmiş böle muabbetler dönüyor.
yakın türkiye tarihine meraklıyım fakat ama okudukca kafam karısıyor,gercekten.
ecevit cok seker adamdı ama,şiir yazıyordu hiç olmadı.allah ramet eglesin.
kendi içimde kayboldum,kesiyorum bu yazıyı.

diyecegim su ki;artık insanlık kulaktan dolma bilgiyle yorum yapmasın bu konularda,
ben yaparım oglum blog benim.

1 yorum: